A Sárga Mag

 

Ma ismét új hullám veszi kezdetét!

 

Sárga Mag Hullámvarázs:

08.20.-09.01.

 

 „Én vagyok a termékeny táptalaj és a lehetőség öncsírázó magja.”

 

Az előző, a Majom Hullámvarázs könnyedsége sajnos nem mindenkinél jelentkezett. Ránk nehezedhetett az élet súlya,  olyan problémákkal szembesülhettünk, melyek felforgatták életünket, látásmódunkat. Ha sikerült megváltoztatni a  nézőpontunkat, sikeresen vehettük az akadályokat, bár a saját tapasztalataim elég mebert próbálóak voltak.

 

Remélhetőleg ez a 13 nap meghozza az oly rég várt áttörést. A Mag energiája ebben tud segíteni nekünk. A következő hullámban igyekezzünk elvetni  a jövőre vonatkozó terveink magjait, használjuk ki ezt a termékeny időszakot.  Engedd meg MAGodnak, a tervezést, a fejlődést, hogy kivirágozhasson életed, növessz szárnyakat, tervezz, és tedd is meg az első lépéseket! Higgyünk magunkban, álmainkban, s az isteni gondviselésben, hogy támogatást kapunk..

Ha azt érezzük, hogy: „ én erre képtelen vagyok!” „nem tudom megtenni”„Nekem minden jó úgy, ahogy van!” ,nézzünk mögé, mitől is félünk igazán? Feszegessük kissé konfortzónánk határait.

Ebbe a Hullámba esik a második tíz Aktiváló Portál, a hullám harmadik napjától, amely segít behozni a fényt életünkbe. Portált nyit a  felsőbb szférákba, könnyebb lesz kapcsolódnunk felsőbb énünkhöz.

Sok sikert kívánok az új magok, tervek, célok elvetésében, kitűzésében!, és megvalósításában!

 

Böjtös- Tölgyfa Mária

CIMI

Megjegyzések

  1. Szeretném kinyomtatni. Lehetséges? Ha igen, akkor hogyan? Köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa! Szerintem, ha bemásolod egy world doksiba, simán kinyomtathatod. ui: bocsi az elkésett válaszért !

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések