HITVALLÁS


Hiszem, hogy jóért jót kapok cserébe




Hogyha kellő alázattal, kitartással, hittel haladok az utamon, elérem a céljaimat, legyőzöm a nehézségeket. 

Nagyon hosszú utat tettem meg idáig. Úgy érzem, nem adnám semmiért, fiatalságért. szépségért, tengernyi gazdagságért, az elért eredményeim. Szeretem az ősz hajszálaimat, a ráncaim, a pinduri súlyfeleslegem, megdolgoztam értük!

 Hiszem, hogy az emberiség egyszer észbe kap, és…-én már ilyen apróságért is hálás lennék,-nem szemetel, összeszedi a kutyagumit, 😊 Tiszteli a környezetét, a természetet, az ÉLETET. Minden ember különleges, egyedi. Ne féljünk elfogadni ezt. 

Az ékszereimet azok számára készítem, akik felvállalják önmagukat, mernek különlegesek, egyediek lenni. Keresik az élet szépségét, törekednek a boldogsára, harmóniára, a szeretetre


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések