EREDET 6. nap #smallandsweet


Hogy is kezdődött?

 Régesrég, …. egy kis faluban éltem.  Nem voltak álmaim. Nem voltam igazán jó tanuló, abban az időben az volt a fontos, hogy SZAKMÁD LEGYEN, így eladó lettem, egy csavarboltban. Szerintetek????? Női munka az ilyen? És még szerettem is 😊  

Szabad időmben mindig kitaláltam valamit. Száraz virág díszeket készítettem, aztán gyöngyöt kezdtem fűzni. Mindig is szerettem a különlegeset, egyedit. Nem szeretem a tucat dolgokat, ezért elkezdtem saját magamnak készíteni ékszereket. Aztán szerelembe estem…többszörösen. Emlékszem, barátnőimmel nyaralni voltunk Fertőrákoson…és valahogy elkeveredtünk egy ásvány és ajándék boltba. Ott vettem meg az első kavicsomat…. igaz csak a felét /máig bánom, hogy a másik ott maradt/  Egy félbevágott kő, mely kívülről egyszerű kavics, de belül, hát egy csoda! A kristályok csak úgy csillognak benne, mindig ámulattal tölt el a természet egyedisége, varázslata, ha ránézek, felmelegedik a szívem. 

Autodidakta módon tanultam a gyöngyfűzést, gyűjtöttem a kavicsaim, és tanultam róluk. Aztán kezdtek álmaim lenni….Mi lenne,ha! Mi lenne , ha ÉKSZEREKET KÉSZÍTENÉK, Másoknak is? Mint sokaknak, nekem is a munkatársaim, barátaim voltak az első megrendelőim. Az életem is gyökeresen megváltozott. Nagy utat tettem meg, fizikailag és lelkileg is. A kis falucskából először a nagyvárosba kerültem, majd Angliába követtem az én királyfimat. Folyamatosan keresem az új kihívásokat ,vörösréz, drótékszerek,  műgyanta. … Az álmom beteljesülni látszik,  MaJade Ékszer néven készítem ékszereimet, újra itthon. Amikor alkotok, megszűnk a világ. A legnagyobb álmom pedig, hogy minél több ember érezze azt az érzést, melyet az ásványok adnak nekünk. Amikor kész egy ékszerem, és valaki azt mondja: Igen, ez az enyém,, ez nekem készült!


Szeretettel: Maja

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések