2019 Sárga Mag Hullám



Ma ismét új hullám veszi kezdetét!

Sárga Mag Hullámvarázs:2019.12.03.-15. 

 „Én vagyok a termékeny táptalaj és a lehetőség öncsírázó magja.”

Az előző, a Majom Hullámvarázs megtanított arra, hogy sok nézőpont van, és nem mindig az a jó, amit mi látunk. Sokszor a feje tetejére kell állni dolgoknak, hogy azok végül a helyükre kerüljenek. Ez kinek könnyedebben, másoknak nehezebben ment. Ránk nehezedhetett az élet súlya,  olyan problémákkal szembesülhettünk, melyek felforgatták életünket, látásmódunkat.

Remélhetőleg ez a 13 nap meghozza az áttörést. A Mag energiája abban tud segíteni nekünk, hogy tegyünk. A céljainkért, álmainkért.A következő hullámban igyekezzünk elvetni terveink magjait. Engedd meg MAGadnak, a tervezést, a fejlődést, hogy kivirágozhasson életed, növessz szárnyakat, tedd imeg az első lépéseket! Higgyünk MAGunkban, s az isteni gondviselésben! Ha azt érezzük, hogy: „ én erre képtelen vagyok!” „nem tudom megtenni”„Nekem minden jó úgy, ahogy van!” ,nézzünk mögé, mitől is félünk igazán? Feszegessük  a határainkat!

Ebbe a Hullámba esik a második tíz Aktiváló Portál., amely segít behozni a fényt életünkbe. Portált nyit a  felsőbb szintekre, hogy könnyebben kapcsolódjunk felsőbb énünkhöz.
Hát rajta! Tegyük meg az első lépéseket az álmunk felé!
Böjtös- Tölgyfa Mária
CIMI

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések