2020 Kutya Hulláma

Fehér Kutya /OC/ Hullám 2020.09.15.-27.


A kutya Hullámvarázsban az univerzális szeretet ereje ébred fel.

 Nyissuk ki szívünket a szeretet megtapasztalása előtt. Ahogy a maják mondják IN LAKECH, Én egy másik Te vagyok.


 Nyissuk ki szívünket a szeretet megtapasztalása előtt. Ahogy a maják mondják IN LAKECH, Én egy másik Te vagyok.

A maják számára Oc a kutyát jelképezi, a hű társat, akinek hűsége és odaadása belső spirituális kötődésében rejlő tiszta szándékából ered.

Én vagyok a hűséges nyíl, mely a sors hajnala fe­lé repül

Oc száma a tíz, mely az individuális én és az Esszenciális Ön-való alapjainak egyesülését jelképezi.
Oc színe a pávakék, melyben a víz kékje keveredik a Föld zöldjével.

 

Légy hű önmagadhoz, fordulj befelé, halld meg a szíved hangját! Kérdezd meg magadtól, jó úton haladsz-e, s mi az, ami igazán vezérel? Milyen kapcsolatokat ápolsz, mi motiválja azokat?... Ezekre a kérdésekre kaphatsz választ ezekben a napokban, ha elég bátor és erős vagy feltenni őket.


Böjtös-Tölgyfa Mária



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések