2021 Nap Hullám

 

 


Ma a Sárga Nap/AHAU/ Hullámvarázs veszi kezdetét a Maja Naptárban.


 01.23.-02.-04-ig

 

 

A Nap napokon a lélek házába érkezünk.

"Vagyok aki Vagyok. ... Vagyok, aki Vagyok. ... Vagyok, aki Vagyok." Ez a mantra segít a "Vagyok" jelenléttel való kapcsolatterem­tésben, mely hatalmas erőt és univerzális igazságot tartalmaz. Ahau a leplezetlen misztérium, a feltétel nélküli szeretet és határtalan áldás egyszerűsége.

 

Mai, felgyorsult világunkban nehéz szeretni. Talán önmagunkat a legnehezebb, s másokat sem könnyű. A Nap Hullám a szeretet a feltétel nélküliség, kérdéskörét boncolgatja. Önzőség, irigység, féltékenység, feltétekhez kötött szeretet működtetése a kihívás ebben az időszakban. Vizsgáld meg önmagad, engedd bele magad a szituációkba, amik eléd jönnek. Tudni fogod, mi a helyes. már csak cselekedni kell.
Most semmi sem olyan, mint amilyen volt és talán soha nem is lesz az…..

Alkalmazkodás és a megengedés a kulcs, amikor megengeded önmagadnak és másoknak is, hogy azok legyenek, akik.

A Nap segít felismerni a szeretet hatalmát, amikor nem korlátoz hit, karma, amikor látod az összképet, tudod ki vagy, mit akarsz.

A világon két dolog létezik félelem és szeretet. Nyissuk ki szívünket az igaz szeretet megtapasztalása előtt, fürödjünk a feltétel nélküliségben.

 

Böjtös-Tölgyfa Mária

CiMi

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések