Amulettek a mai világban...


Modern varázslat…?


MaJade Ékszer
Maga a szó arab eredetű, /hamalet/ jelentése függő, csüngő. De mit nezevezünk amulettnek? Minden tárgy, ékszer, amit ezzel az energiával ruházunk fel. Apró kövek, szárított virágok, állatfigurák, kagylók, …egy fontos emlék.
Természetes, vagy ember alkotta, te döntöd el, mit tartasz annak. Segítséget várunk tőlük, hogy megvédjenek, segítsenek, vonzzák a pozitív energiákat, és elhárítsák a negatívokat.  Ha nálunk van, úgy érezhetjük, könnyebb legyőzni a bajt, felülkerekedni nehéz helyzeteken.
MaJade Ékszer
Hol szoktuk hordani őket?
Általában nyakban, kézen, fülben, de akár zsebben is, lényeg az, hogy hozzáérhessek, meglegyen a tudat, hogy nálam van.
A sumerok nyakban kis érmecskéket hordtak, az ókori egyiptomiak, a szkarabeuszt használták amulettnek. A görögök, héberek, rómaiak, fülükben hordott  karikákat, függőket hordtak e célból.

Manapság mindezeket divatból hordjuk. És van sok olyan ékszerünk, tárgyunk, melyeket előszeretettel viseljük, mert, Pl amikor ezmegez a jó dolog történt, ez a karkötő ,vagy medál volt rajtam.  Tudattalanul, vagy tudatosan felruházzuk varázserővel. Amikor hasonló szituációba kerülünk, felvesszük, hogy velünk legyen, segítsen minket. Személy szerint én jónak találom, ha valakinek van ilyen tárgya. Segít legyőzni a félelmeket. Persze ebben is az arany középutat támogatom. Nem jó ha csak és kizárólag az amulettektől várjuk, hogy megoldják a problémáinkat. Segítenek, támogatnak minket energiájukkal, de az életünket, nekünk, saját magunknak kell irányítanunk. Nem mástól, vagy egy tárgytól kell várnunk a megváltást.

MaJade Ékszer
Energetika, magabiztosság, hogy erősebbnek, elszántabbnak, bárabban érzem magam tőle. Erősít engem, növeli a magabiztosságom, az önmagamba vetett hitet. Én ezt várom el egy amulettől.

Az évek során sok olyan ékszert szereztem, készítettem, kaptam, melyeket amulettként használok, helyzettől függően. Mindig más, amire épp szükségem van. Az ember ezt megérzi, tudja, nem ördöngősség, csak a megérzéseinkre kell hallgatni.






  forrás: wikipédia, Ylaster: Amulettek,talizmánok


Vajon a talizmán ugyanaz, mint az amulett?

Hamarosan ez lesz a következő témám.

Szeretettel: Böjtös-Tölgyfa Mária

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések