A Maja Naptárról...A csillagokhoz vissza vezető út..

A Csillagokhoz vissza vezető út……
Maják, Maja naptár, viágvége, 2012…. Az utóbbi pár évben elcsépeltek lettek ezek a fogalmak…..pedig….
Én kb 12 éve találkoztam először a Maja naptárral, egy két napos intenzív tanfolyamon. Olyan tömény információcsomagot kaptam, hogy nem tudtam mit kezdeni vele. Éreztem hogy ez valami jó, valami természetközeli, ami KELL nekem, de nem értettem. Fraktálok, Tzolkin, Haab, KIN, Hullámok, Galaktikus Szignatúra… ilyen szavak röpködtek, és hogy én egy Világáthidaló vagyok….Egészen pontosan egy Fehér Elektromos Világáthidaló a Sárga Mag Hullámban. Azóta sok minden megvilágosodott, és nagyon nagy segítségemre volt, hogy a helyére kerüljenek a dolgok életemben. Megértettem végre, miért nehéz kiállnom magamért, vagy a dolgok befejezésének problematikája honnan ered, így már tenni is tudok ellenük.

Kellett egy kis idő, hogy leülepedjenek az infók, és hogy beérjen a tudás, amit kaptam. Elkezdtem újra és újra, mire megértettem az Idő Törvényét. Megértettem sok mindent és van, amit csak megéreztem. Ez a tudás/is/ olyan sokrétű, hogy sose lehet eleget tudni.
Az én profilom a Maja Naptár a mindennapokban való használata.
A Maják több naptárt is használtak, egy közülük, számomra a legfontosabb a Tzolkin, mely 260 napból áll. Húsz szoláris és tizenhárom galaktikus tónust tartalmaz. Születési időpontunk szerint mi ide születtünk bele, egy nap , egy hullám energiájába.
Miért pont 260 nap? Azt mondjuk az ember-idő lény. Akkor ennek a számnak bennünk, az életünkben is ott kell lennie. Nos 260 napig tart egy átlagos terhesség a fogantatástól a születésig. A Tzolkinban 13 galakikus tónus van, 13 test izületünk száma, a 20 szoláris tónus pedig a 20 ujjunknak felel meg..
Persze mindez véletlen is lehet… ha valaki hisz a véletlenekben 😊
A következő részben bemutatom a húsz szoláris tónust.

Böjtös Tölgyfa Mária
Fehér Elektromos Világáthidaló

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések