Living Coral- az év színe


2019 Trend színe

LIVING CORAL 16-1546 TXC Ez a 2019-es év trend színe, a Pantone cég szerint. Ha valaki még nem tájékozott, hogy mi is ez, Ki az a Pantone, olvass tovább…


Egészen a közelmúltig én is úgy éltem a mindennapjaimat, hogy halvány lila (korall) fogalmam sem volt a divattrendekről, színkódokról, irányzatokról (és még most sem).  Deviszont, amióta beléptem az Egyéni kézműves vállalkozók egyre népesülő csapatába, bizony fel kell kötnöm a virtuális gatyamadzagom. Tehát, tájékozódom, olvasok, figyelek.
Nagyon fontos életszakaszhoz jutottam a minap: megvettem életem első InStyle magazinját! Na, van mit tanulnom, ezt eddig is tudtam….de élvezem és valljuk be őszíntén, aki menő, trendi ékszereket kíván készíteni, annak evidens, hogy jól tájékozottnak kell lennie a divat világában.
Szóval, kutakodásaim alapján ezt derítettem ki: a Pantone kereskedelmi és nyomtató cégként kezdte New Jerseyben.  A Pantone színegyeztető rendszerről lettek híresek.  Ezt a rendszert használják különböző iparágaknál, elsősorban nyomtatásnál. A színkódok alapján sokkal könnyebb a színeket kikeverni…meg ilyenek.
Az Év Színe egy jól kitalált reklámfogás, ami a 2000-es években indult világkörüli útjára. Azóta komolyan veszik divatberkekben, erre építenek kollekciójukban a divatmárkák, nemcsak ruha, hanem kiegészítő fronton is.
„Élénk és életigenlő narancs egy kis arany felhanggal” Így fogamaz maga a cég (Pantone) erről a színről, ami valóban igen erőteljes és vidám. Nekem egyik kedvencem. A kollekcióimban is hamarosan megtalálhatjátok majd.

Maga a korall szín jelentése: szeretet, empátia, önmagunk szeretete, együtt, de külön- jó függőségi viszony. És még valami fontos: a boldog szerelem színe. Kell ennél több?
Összefoglalva ez a szín vidámságot hoz az életünkbe, viseljük tehát bátran, és szerintem ne csak azért mert ez olyan trendi, hanem mert jól esik egy kis színt, vidámságot vinni életünkbe.

Böjtös-Tölgyfa Mária

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések